2011-05-19

Ssssnark!

Nu sitter jag här vi datorn är så himla trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Hade en dryg gårdag då jag inte mådde allt för bra så idag känns jag helt tömd på energi i hela kroppen. Missade tom vår mysiga after work med Kii vilket gjorde mig riktigt ledsen och jag är så förbaskat less på att ligga här i sängen och bara glo på sämst tv dagarna lång :(

Får hoppas att det bli bättre här på eftermiddagen då jag ska en sväng på MVC för att kolla värden, kurva, vikta och hjärtljud igen. Och trots att jag känner mig så sjukt trött så är det precis tvärtom därinne vill jag lova. Man kan riktigt se på magen nu hur bebisen vrider och vänder på sig därinne :) Och så fort jag lägger mig ner för att vila drar den igång värsta trumsolot eller får hicka så hela magen hoppar upp och ner. Det är verkligen en sjuk känsla men det är väl inte så konstigt att den lever om då det börjar bli rätt trångt därinne.


Bullen och jag nu i vecka 30. Weeeihoooo äntligen har denna milstolpe hunnits ikapp. Detta blir till att firas då jag och Daniel får hitta på något mysigt och sen se framemot dom sista veckorna innan det är dags. Tänk så knasigt att vi blir 3 stycken snart. En alldeles egen liten familj som börjar sina äventyr ihop inom kort :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...