2011-05-15

Har precis slängt in en äppelpaj i ugnen som vi tänkte bjuda på senare ikväll då mamma, pappa och challe kommer hit för att se spännande hockeyfinal mot Finland :) Har annars haft en rätt skön söndag då jag och Daniel drog en snabbsvänga på stan ihop och sen har jag varit hemma och haft städryck. Har nybäddat sängen och städat ihop ALLA små berg av kläder som snabbare än blixten växer upp från ingenstans. Detta är något både jag och Daniel måste bli bättre på innan våran minis flyttar in då den lär bli en riktigt stökunge hur snäll den än kommer vara.


På stan idag köpte jag 2 st supersköna tygtoppar ( denna leopard variant och en svart för 99:- ) som fungerar ungefär som en sporttopp/bh på Bikbok. Perfekt att använda i sommar då värmen hälsar på.

Passade iaf på att ta en liten snabb break och slänga in ett inlägg här på bloggen. Ska strax ställa in mig i köket igen och laga makaronpudding till min hungriga man som kommer hem ifrån dagens fotbollsmatch snart. Sen som sagt väntar en spännande hockeymatch som Sverige bara ska ta hem. Men mysig söndag gott folk och glöm nu inte att heja kl 20.00 ikväll

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...