2011-05-19

Deal ore no deal!

Jaha då var man tillbaka i schtaaan efter en svänga ut till holmsund på husvisning och nej det blir ingen deal denna gång. Huset var väl rätt ok men läget är ju inte det bästa med större väg och järnväg rätt nära. Sen kändes huset mer slitet än vad jag hade trott så det bubblade upp alldeles för mycket renoveringsprojekt för att det skulle kännas bra. Väl ute i Holmsund passade vi på att svänga förbi hemma hos Frida och Henke för att se hur deras hus såg ut och det var väl som att kliva in i en dröm. Verkligen superfint hus med galet stor tomt alldeles vid vattnet med nära till golfbanan. Man kan väl säga som så att ens eget husbegär inte direkt blev mindre efter att ha sett deras härliga drömvilla. Fusk fusk

Här är annars en bild på ett utav mina drömhus. Tyvärr ligger det i Sollefteå och det är Farfars brorsa som bott där tidigare. Ett helt fantastiskt hus i Madicken stil som jag så gärna önskar bli ägare av en dag ( fast i en annan stad så klart )

Var annars på MVC idag och vem i hela världen var inte på praktik där och skulle ta hand om mig... jo Markus Öhman som är en gammal barndomsvän som nu går sista terminen innan han bli läkare :) Sjukt otippat men sjukt kul att träffa grabben. Allt såg iaf bra ut och bebisen ligger redan med huvudet neråt och är redo att komma ut om så skulle vara fallet :) Jag fick även en bunt med papper om bla födelseplan som ska fyllas i. Kulan låg enligt kurvan och jag har totalt gått upp 7kg hittills. Shit nu går det fort alltså... snart kommer man ju ligga där med dödsångest och skrika svärord.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...