2011-05-04

I tisdags

För er som läste det tidigare inlägget så slutade min måndagskväll med feber som sen tyvärr fortsatte under natten och tisdagen. Detta resulterade till att jag blev sängliggandes i princip hela dagen då jag är livrädd att åka på någon rejäl förkylning så som sist. Detta resulterade till att vi missade gårdagens tredje föräldraträff vilket sög rätt hårt då dom skulle gå igenom olika typer av förlossningsbedövningar. Nästa vecka kommer även Daniel att missa kommande träff då han och boysen drar på Italen resa nu på fredag. Är GALET avis vill jag lova men tycker det är otroligt roligt att dom lyckats samla ihop hela grabbligan och verkligen bokat in en resa ihop.

Igår fick vi även hem vår nya fina barnvagn så nu står den färdigmonterad i hallen i väntan på att få gå ut på premiärpromenad snart :) Jag fick även hem ett fint gulpaket som innehöll ett spjälsängs bäddset jag vunnit på Tradera

Jag tycker detta påslakan är supersött och det lär nog fungera mera som lekfilt då jag placerade ett tjockt täcke inuti som bebisen kan gosa in sig i.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...