2011-05-19

Så vackra!

Titta så fint det blev med mitt loppisfynd till ram som jag köpte hem för några veckor sedan. Det är nog den tjusigaste ramen jag har och därför blir det inte vem som helst som ska få pryda innehållet. Det blev helt enkelt en perfekt inramning på världens vackraste bröllopspar dvs min kära farmor och farfar. Titta så underbart fint det blev. Åhhh vad jag saknar och tänker på dom för jämnan. Så nu står dom placerade på mitt sminkbord där jag kan se dom varje morgon :)

KÄRLEK

2 kommentarer:

Anonym sa...

otroligt fin ram!

Om du har en Iphone måste jag tipsa om 2 trevliga appar;
1, “BabyBumb”
2. “Gravid App” från Babygruppen.

Natalie sa...

Men åhh tack för tipsen :) Jag har Gravid app från babygruppen sen tidigare men den andra Babybumb måste jag genast plocka hem till mobben :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...