2011-05-24

IKEA

Satt i går kväll och blippade runt på IKEAS hemsida där jag hittade en massa fint jag skulle vilja handla hem vid nästa svänga. Tyvärr är det ju så att man ej har plats med alla möbler då det redan är smock överallt :( Ett rum till hade varit perfekt ( iaf för ett tag ) Aja vi får se vad som shoppas då vi väl är där, men detta ligger iaf högt upp listan.
SOLMYRA 99:-
Ni som känner mig väl vet att jag älskar ugglor. Denna färgglada tavla skulle därför passa kanon hemma på någon vägg i lägenheten.


NORRSTEN 3795:-
Detta snygga och praktiska skåp har jag verkligen kärat ner mig i. Skulle helst vilja få in det i köket där vi definitivt behöver lite mera förvaring och kanske kanske om jag ger mig på en rockad får det plats.
LANTSTÄLLE 39:-
Söta och färggranna lyktor skulle jag absolut vilja skaffa mig några som man kan hänga ifrån taket ute på balkongen för lite extra myskänsla.


SVINGA 595:-
2 stycken av dessa skulle man ha införskaffat sig om man hade en altan alltså.
IKEA STOCKHOLM 1995:-
Supersnygg matta som har ett grymt grafiskt mönster som är helt rätt i min smak. Hmm.. vet i sjutton bara var den ska få plats???

IKEA PS SVARVA 995:-
Lekfullt läcker är denna lampa om något. Så denna står definitivt med på listan och den får iaf plats ( någonstans )

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...