2011-05-14

Myspys i kvällssolen!

I onsdags hade jag en middagsdate med härliga Amanda för att hinna med lite kvalitetstid ihop då det var alldeles för längesen sist. Vi körde på stort och satte oss på All stars uteservering där det blev god mat och en massa prat om allt mellan himmel och jord. Mätta och belåtna kände vi ändå att efterrättsmagen inte riktigt var helt nöjd. Det blev därför en glass på Donken då All Stars filtar inte längre ville hålla oss varma fram på kvällskvisten. Men väl inne i Donkenvärmen kändes en mjukglass helt rätt och sen blev det ytterliggare någon timmes prat. Jag fick även en helt galet fin present som tack för att jag hade klippt hennes hår tidigare. Och den tjejen vet verkligen vilken smak jag har då hon inte kunde ha prickat mer rätt med ett halsband i silver som såg ut som en uggla :) Du är allt för gullig vännen min!! Tusen tack!!

Här delas det systerligt på dom sista bären i partydrinken då inget sånt smask kan gå till spillo

Här har vi det fina halsbandet jag fick av Amanda och som jag garanterat kommer nöta mycket i framtiden :)

Tittar man på mitt minspel verkar jag tycka att Amanda knycker alldeles för många bär för att det ska vara lika haha :) Mmm... jag längtar tills det är dags att dela partydrinksbär igen. Håll ut Amanda till hösten bär det av igen ;)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...