2011-05-07

Gino Carbonara!!!!

Igår åkte Daniel med Co ( dvs Robban, Johan, CH, Tony och Manu ) till pizzalandet Italien för att hinna med en ordentligt grabbresa i samband med att alla fyller 30 detta år. Är sjukt avis men tycker det hela var en toppenidé då boysen äntligen får lite mera kvalitétstid tillsammans och kommer kunna kan gå på fotboll och dricka öl hur mycket dom bara vill och orkar. Själv hade jag nog inte druckit några öl om jag var i Milano utan min tid hade istället bestått av shopping, fotboll och gå runt och kolla på snygga bilar, vilket jag antar att det finns massvis av där. Sen skulle man så klart njuta av värmen och äta en massa god italiensk mat. FUSK är vad det är!!!

Så eftersom min fina Daniel inte är hemma blir det till att styra upp andra aktiviteter på egen hand. Tyvärr har jag inte mått så bra dom senaste dagarna där blodtryksfall och illamående har kommit och gått lite titt som tätt. Fick en drop in tid hos barnmorskan igår då jag ville kolla upp alla värden som jag kämpat med att hålla uppe den senaste tiden och enligt dom såg allt bara bra ut vilket verkligen glädje mig. Barnmosrkan trodde det hela kunde bero på att jag antingen har någon förkylning i kroppen som spökar eller att barnet nu blivet så pass stort att när det sparkar och rör på sig kan den klämma åt olika blodkärl som ser till att jag känner mig svimfärdig. Hon tyckte iaf att jag skulle vara observant på hur jag mådde och lyssna på min kropp och ta det lugnt. Detta låter galet tråkigt i mina öron men eftersom man har en liten bebis i magen är det nog bäst att göra som hon säger.

Är dock fortfarande lite små darrig så jag vill helst inte vara ensam vilket är typsikt då Daniel inte finns på plats :( Men som det ser ut idag är det toppenväder så antingen blir det till att styra upp grillning med Rebban eller umgås med la familja ute i Sävar. Vi får se helt enkelt vad som händer. Så länge jag får må någorlunda ok idag är jag mer än nöjd :)


Miss u

1 kommentar:

Maria sa...

Jag skulle ha varit i staaan snygging! :)

men snart ses vi bruden, återkommer till stan under yran helgen, då ska även Nina vara på plats ;)

KRAAAAM!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...