2011-05-25

Det spökar i huvudet!

Nu dom senaste nätterna har jag fått springa på toa för att kissa typ 5-6 ggr. Drygt!!! Det har resulterat i dålig sömn med många konstiga drömmar vill jag lova. Drömde tex för någon natt sedan att jag födde ut själva livmodern som var som en sliskig slemsäck och som jag sen skulle stoppa tillbaka för det var ju egentligen inte dax än att föda. I samma veva som detta hände kom jag på i min dröm att nu hade jag ju chansen att se vilket kön det är på barnet då man lite smått kunde se in i säcken. Från början var det riktigt äkta dvs att man såg en liten bebis där inne precis så som det borde ha sett ut i verkligheten. Men ju mer jag kollade och försökte klura ut vilket kön bebisen hade så såg jag till slut bara en liten legogubbe med svart hår och blåa kläder. Detta vara ju så klart helt normalt att jag skulle föda en legogubbe så efter att ha tittat på gubben som jag tyckte var så himla söt konstaterade jag att vi skulle få en pojke då frisyren var kort och kläderna var blåa. Ganska så exakt så som gubben i mitten såg våran bebis ut haha



I natt drömde jag även att vi fick åttlingar men bara 4 stycken överlevde... Men det är som sagt en helt annan historia :) Nää nu ska jag bröja göra mig redo då vi ska upp på förlossningen hela dagen för att få utbildning om vad som komma skall. Jag återkommer med info om detta lite senare. Tjing tjing så länge

2 kommentarer:

Johanna sa...

Ojoj.. Vilka drömmar! Det blir nog en pojke ändå..

Natalie sa...

Ja jag börjar nästan tro på det jag med att det blir en liten grabb och Daniel Jr som tittar ut :) Själv då har du fått några aningar om vad det kan vara där inne??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...