2011-05-31

Regn, kyla och gemenskap = Klassisk brännbollsyra

Trots dåligt väder och inte en droppe alkohol så firades yranhelgen både i fredags och lördags. Helgen invigdes med mumsig grillning i regent hemma hos Johnny och Ida efter jobbet i fredags. Daniel med Co hade spelat under dagen och gick tom vidare till dagen efter. Men efter lite för mycket trevligheter på kvällen var det en däckad kille jag lämnade hemma i sängen på lördagsmorgonen då jag drog till jobbet haha. Efter lite lönehelgskneg blev det sen kärt återseende med mina underbara gaaals. Nina, Liv och Maria var tillbaka i stan så gissa om det var trevligt :) Det blev en massa babbel om allt mellan himmel och jord... sen blev det så klart massvis av magklämmande för att hinna få sig en chans att hälsa på bebisen innan den kommer ut senare i sommar. Jessie som om bara någon vecka tar läkarexamen hade ju stenkoll på läget och kände av direkt hur bebisen låg där inne i magen haha :) Jag är annars både stolt och superglad att deras olika liv rullar på så himla fint. Det tråkiga är bara det att alla i princip flyttat ifrån Umeå. Det får därför bli en FET reunion till hösten nere i Stockholm då vi ska göra staden osäker like old days :)

Första femman dvs Maria Nina Liv jag och Jessie

KÄRLEK PÅ HÖG NIVÅ!!!!

Busiga och glada som alltid.... med det här gänget är det som sagt aldrig tråkigt

Puss och kram på er tjejer ni förgyllde verkligen min helg och jag ser framemot nästa vända då jag lovar att ni ska få både styra barnvagn och lukta på bebisen så mkt ni bara orkar och vill.

2 kommentarer:

Liv sa...

älskade, älskade, vackra Natalie, fy satan vad kul det var att se dig! tack för en underbar reunionkväll! ... länge sen känns tiden när vi var ett radarpar i kassa, då vi tog livsavgörande beslut kring livet med förvirrade kunder väntandes, när vi alla skrattade åt oss själva och åt kunderna (inte minst xsmall- ...), smyggooglade bloggar, busköpte och gömde glass från sportisarna, tjuvade vatten, maniskt tittade på klockan, provade kläder, lekte med dockorna och perukerna(!), planerade fester, och såklart även knegade lite, på DnD! ;) det händer ofta att det hugger till lite i hjärtat när nån blond snygging med skinnjacka passerar och jag inser att det inte är du, snart får du joina oss i storstan!

Natalie sa...

Men åhhhhhhhhhhhhhh vad du är underbar. Jag blev alldeles tårögd och skrattade på samma gång då jag läste detta. Kan inget annat än att hålla med dig tjejen. Det var verkligen underbart att jag hann träffa dig i lördags samt fick åka racerbil like old days :) Både jag och Daniel längtar tills du kommer hem så vi kan åka båt och kolla in grabbarna på fotbollen. Och självklart ska vi hänga nere i sthlm till hösten. Du är verkligen världens bästa pingla och så fort du inte är här är du saknad. Men som sagt du finns med mig i tankarna och snart drar du ju på dig den knallgula overallen och återvänder hemåt igen :) Vi ses då fina fina du. Pussss o kram!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...