2011-05-04

I måndags

Veckan startade med att jag hade en heldag med syrran på stan där vi vimsade runt på lite olika butiker och Nelle kom rätt snabbt på att Umeås utbud är inte mycket att hänga i julgranen. Tyvärr blev det värsta aprilvädret med inslag av snö o blåst, så det blev ingen glass på apan som jag hade hoppats. För att ta oss in till stan tog vi Sävarbussen, vilket var år sen sist och det blev nog den sista trippen också. Men jag diggar då det var samma busschaufför som sist jag åkte ( dvs för flera år sedan ) och jag får åka på ungdomsbiljett trots min mage som putade ut i luften då vi klev på :) Respekt!!

Väl framme på stan så blev det lite shopping ändå. Syrran hade tipsat mig om Gina Tricots one piece dräkter som hon själv hade köpt och nu inte kan leva utan. Så en sån fick det bli och nu befinner jag mig i samma situation som henne :) Jag provade även amnings bh:ar på Twilfit som Marina på mitt jobb hade tipsat om att det var 20% på hela sortimentet i veckan. Så därför blev det en amningsbh och en vanlig spets bh. Förutom detta blev det en hårinpackning och några tuschpennor så jag kan rita klart min tavla jag pysslar på med här hemma.


Nu har jag den blåa varianten och syrran leopard dräkten :)

Senare mot kvällen började jag dock känna mig frysen och risig så det blev en tidig kväll då feber och huvudvärk sakta ville krypa sig på :(

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...