2011-07-14

Vår förlovningspresent!

I tisdags drog jag och Danne till Mediamarkt för att gå igenom systemkamera djungeln.
Vi fick nämligen i förlovningspresent av mina snälla svärföräldrar denna fina gåva men har inte förrän nu tagit oss tid att välja ut vilken vi skulle vilja ha. En systemkamera var var en klockren present då man jag redan innan alltid har kameran i högsta hugg och det lär det ju inte bli mindre med då man har en liten bebis i sin närvaro som man kommer vilja fånga på bild.


Efter lite tips från en säljare och lite gogglande hemma så valde vi tillslut denna variant dvs en Nikon D3100. Den känns redan nu super men jag måste lära mig ett och annat så man kan knäppa lite proffsigare kort än det man gjort innan. Men tusen tack snälla snälla Anders och Anita för den fina gåvan som vi lovar kommer bli väl använd. Puss och kram på er och tack för den mysiga middagen i Sundsvall sist!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...