2011-07-21

Du är min klippa!

Idag den 21/7 firar jag och Daniel 5 härliga år tillsammans. Jag blir så lycklig då jag tänker på hur bra vi haft det tillsammans under denna tid och hur mycket jag ser framemot att spendera min framtid med min fina fina Daniel. Visst lär livet vändas lite upp och ner nu när en bebis snart kommer finnas med i bilden men eftersom jag valt den bästa av dem bästa att bli pappa till mitt barn så kommer det hela gå galant och jag känner mig lugn som en filbunke!

Här ser ni bilder från gårdagens mumsiga middag som vi valde att spendera med ett säkert kort på Lottas Krog. Och mätt blev jag och kär är jag!!! Tänk vad livet kan vara underbart!!!

3 kommentarer:

Daniel sa...

Så himla fin och underbar du är min älskling. Jag har verkligen världens bästa flickvän och snart mamma till mitt (vårt) barn.

Puss puss på dig, du är bäst

Natalie sa...

Anonym sa...

Vad fina ni är med varandra! Jag hoppas verkligen att jag hittar någon att bli lika kär i som ni är i varandra. All lycka till er!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...