2011-07-24

Bullbak och finbesök

Pling plong sa det och vips så fick vi bästa bästa Liv och Maria + Jhonny på mysigt besök! Som tur var hade jag och Daniel dragit igång ett ordentligt bullbak med dubbla satser så nog fanns det fika alltid att bjuda på. Hade nog tagit oss lite vatten över huvudet bara då det gällde att få plats med allt i frysen. Så det var nog riktigt tur att dom tittade förbi så vi kunde mumsa upp en plåt som annars aldrig hade haft en chans att få plats. Är såååå mysigt att ha tjejerna här i stan och man saknar dom som bara den då dom inte är på plats. Pusss på er mina pinglor ni är bäst!!!






Med sig hade dom presenter i form av snask och tidningar som jag ska packa ner i BB-väskan. Ushh... dom är alldeles för söta och snälla. Förhoppningsvis var detta sista gången dom såg mig med bullmagen och att dom nästa gång får träffa vår minis istället. Annars var det väl bara syltkakor och chokladbollar kvar att baka då jag redan igår slängde ihop två kladdkakor att frysa in. Gäller ju att bunkra upp inför kommande besök av släkt och vänner från när och fjärran.

2 kommentarer:

Maria sa...

Men tack sötaste Natalie och Daniel för de goda bullarna och det trevliga sällskapet! :)Ni är så himla söta tillsammans!

Längtar redan tills nästa gång vi ses igen tjejen, och du är värd det allra bästa :)

Pusskram!

Natalie sa...

Ja är du någosnin sugen på gofika står dörren alltid öppen för en pingla som dig. Bara att titta in :)

Pusssss!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...