2011-07-07

Mitt bästa fynd!!

På väg ner till stugan stannade tog vi en liten break vid en antikhandel där jag senare hamnade i burkhimlen. Den lilla boden som var proppad med diverse tingel och tangel hade även hyllvis med gamla härliga burkar från förr. Jag tror jag stod där och klämde och tittade på alla olika varianter i en kvart tills jag tillslut kunde bestämma mig om vilka som skulle bli dom utvalda. Detta var inte det lättaste vill jag säga då alla burkar stod där på hyllorna och skrek Ta mig ta mig och mig och mig och mig!!!!


Denna burk var det dock inte den minsta tvivel om att den skulle bli min då jag såg den stå där på hyllan och glänsa. För ca 3 år sedan förlorade jag en auktion på Tradera där just denna burk som jag hade kärat ner mig i gick för en alldeles för dyr slant. Då gick den för 800 kr och nu 70 spänn. Så det lönar sig verkligen att invänta rätt tillfälle även om jag i detta fall aldrig trodde jag skulle få chansen att äga mig en egen variant då jag ej sett denna burk sen sist på tradera.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...