2011-07-14

Gammal vänskap rostar aldrig!

Ni som följt min blogg sen tidigare vet kanske att jag varit på jakt efter detta babygym då jag tyckte det var så himla sött. Tyvärr var denna av lite äldre modell och gick inte att hitta någonstans för att shoppas hem till vår bebis. Men med grymt omtänksamma människor i min närhet så fick jag ett meddelande av en gammal kär god vän vid namn Hanna. Hon och jag var riktiga bundisar i högstadiet men sen flyttade hon till Skåne och jag stannade kvar här i norr och vår kontakt rann tyvärr ut i sanden. Men tack vare dagens internet så möttes våra vägar igen och det känns riktigt roligt att min bebis kommer ligga där på gymmet och sprattla precis som hennes 2 redan hunnit med att göra.




Så tusen tack fina Hanna som tog sig orken att skicka detta söta babygym till oss. Detta kommer garanterat bli vår minis favoställe att spendera sina första lekstunder på. Stor stor kram till dig och din familj!!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...