2011-07-22

Bunkrar upp lite...

Idag har jag varit på Strömpilen och fördrivet lite tid och gått vankandes mellan diverse butiker som en jätteanka. Gick igenom BB-väskan igår och insåg att vi har alldeles för lite kläder faktiskt. Det som saknades framför allt var brallor med fötter och bred mudd upptill som jag hört ska vara toppen då dom annars bara sparkar av sig sockarna. Så det blev så klart några såna, vilket var rätt knepigt att hitta. Till det blev det några bodys också vilket man inte lär få för mycket av. Köpte allt i stl 56 för jag börjar mer och mer tro på att vi inte får en liten bebis och skulle nu det vara tvärtom så har den ju lite att växa i.





Kunde inte motstå att slänga med några tjejiga färger som rosa och rött OM det nu skulle vara en liten donna som väljer att komma ut ( även om jag tror rätt hårt på kille ) För jag menar lite rosa kommer iaf våran lillgrabb isf inte vara blyg för att använda hur som helst :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...