2011-07-16

Nybäddat!

När vi var i Sundsvall sist så köpte jag dessa härliga påslakan som jag tyckte kunde få liva upp vårat sovrum lite. Har även tvättat alla sängkläder med parfymfritt tvättmedel så inte vår minis råkar på några allergier i onödan. Förutom detta har jag pysslat lite med några gamla ramar som också fick sig ett nytt liv då jag klistrade fast några järnbokstäver och skrynklade några fina pappersark med text på som jag hittade i en gammal Monkie tidning. Och eftersom Herr Broccoli tagit skiftet i tv-soffan fick svampbob en ny härlig plats att ligga och invänta på tills någon kommer och biter han i näsan snart :)








2 kommentarer:

Johanna sa...

Så fint och en gungstol också, va avis jag blir. Ja nu är vi redo!

Natalie sa...

Ja bring it on nu jäklar är vi redo tjejen på att bli mammor med en bebis på utsidan av magen också :)

Längtar så mycket tills vi ses nästa gång för då har vi varsin liten bebis som ska få presentera sig för varandra också :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...