2011-07-06

Älska älska loppis!

Idag har vi varit på loppisrace och jag hittade massvis av fina saker som fick följa med mig hem tillbaka till stugan. Titta bara vilka fina saker. Och om Daniel läser detta så är det faktiskt inte en massa rat som jag drar hem utan dessa grejer är hittade och handlade med ren kärlek så det så :)

En gammal fin glasflaska som det tidigare funnits cocnac i som kommer passa perfa till mitt flaskträd som jag ska bygga inom kort och en 10 krona var den ju lätt värd

Något jag samlar på också är gamla klassiska PIXI böcker som blir perfekta små godnattsagor. Idag hittade jag denna härliga variant med typ bandet SLEV på omslaget.

Ren lycka var det då jag äntligen hittade en avlång sockerlåda som jag länge varit på jakt efter. Billig blev den också då resten av ligan hittade lite ditt och datt som dom ville ha och vi kunde pruta ner priset till en 50 lapp typ. Uppe på lådan ser ni även en härlig sockerkaksform och två fantastiska burkar som kommer pryda vårat kök.

Gammal och sliten burk... dvs precis så som ett riktigt loppisfynd ska vara

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...