2011-02-20

Sköna söndag!

Ahhh...vilken mysig söndag detta har varit än så länge. Har sovit ut sen bara slöat med att spela Wii tillsammans i sängen med Daniel. I fredags blev vi hembjudna ut till mamma och pappa i Sävar då vi bjöds på gomat och fick lite kvalitetstid ihop. T.o.m syrran fick joina kalaset via skype :) Mmm...det var verkligen myspys även om det var 27 grader minus ute! Igår lördag blev det först lite jobb och sen drog jag och D på Maxi för att storhandla. Väl hemma igen tände vi ugglan som ännu inte fått något eget namn och lagade rotsaksgryta med kyckling som blev gudomligt gott ( tack för receptet m & p ) Efter detta blev det soffan där vi såg melodifestivalen som är så pinsamt dålig i år. Är det någon vi borde skicka iväg som bidrag är det ju Lena PH:s rockversion av Dansa i neon. Aja... soffpotatis andan lär nog fortsätta under kvällens gång men det spelar ingen roll för att lata sig lite extra får man göra på söndagar :)

Osminkad och blek... snälla ge mig sommar!!!

Här ser vi dom första inköpen till våran mini. Köpte svampbob tröjan på Zara när jag var i sthlm och där lär jag garanterat återvända då mer kläder måste inhandlas. Farligt värre vad mkt snyggt dom hade!! Sen hittade jag små söta strumpor och en tuff t-shirt på HM. För det gäller ju att sätta ribban högt i tidig ålder så inte ungen börjar lyssna på någon skräpmusik. Blir till att sätta fast hörlurarna på magen och trycka igång lite Dio senare ikväll :)

Sen här ser ni våra 2 nya extra familjemedlemmar som jag fick av syrran. UNDERBARA är det rätta ordet. För man kan ju inte annat än dra på smilegroparna då man ser sjöstjärnan Patrik i sina blommiga Hawaii shorts :) Tusen tack Nelle!!!!

2 kommentarer:

Motto sa...

men åh vad söta fynd du hittat :) längtar så till sommaren när man får se h*n!
Puss och kram tjeje, saknar dig!

Natalie sa...

Ja visst var dom söta :) Jag känner redan nu att detta kommer bli min nya svaga punkt dvs handla leksaker och babykläder. Ja jag undrar vad det kan vara för någon liten bulle där inne alltså? Men du som drömmer som en galning kanske vet svaret om det dyker upp :) Pusssss tillbaka saknar dig som attan här hemma kylan :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...