2011-02-12

En gammal kärlek!

Igår då jag tog mig en svänga till Maxi och Strömpilen för lite shopping och då såg jag våran gamla Volvo V70 som mamma och pappa hade för ca 10 år sedan. Såg först färgen som jag hajade till på sen kom tanken Men tänk om det är våran gamla kärra med reg nummer FTX 838? Och det hade den också så det måste ju vara våran gamla bil helt enkelt :) Själv har jag inte sett den sen den såldes och jag kommer ihåg att det var med lite sorg i hjärtat vi bytte. Så efter jag gjorde en snabb parkering sprang jag fram för att heja på våran gamla familjemedlem, samt smyg ta lite kort hehe. Tyckte ifs att den såg mkt kantigare ut än sist + att våran hade en dekor på sidorna där det stod med vit text lite små flashigt V70. Eftersom jag inte var helt hundra att detta var vår bil blev jag tvungen för att kolla in på förarsidan där vi hade ljus björk i panelen, vilket även denna bil hade så det bara måste vara våran Volvo! Aja... jag måste nästan dubbelkolla med pappsen om det verkligen var den men himla kul om så vore fallet :)

Så se där vilka äventyr man kan få vara med om då man tar sig en enkel tripp till Maxi :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...