2011-02-12

Mystorsdag!!

I torsdags blev jag och Daniel bortbjudna på middag hemma hos Johnny och Ida på Öbacka och oj vad mysigt det var. Det blev grymt god mat i ett mycket trevligt sällskap. Vi har tidigare försökt tajma in att ses men eftersom jag inte mått hundra och att deras lilla nyfödda son Noel varit lite krasslig har planerna ändrats titt som tätt men nu blev det äntligen av :) Noel är så sjukt söt och det är galet hur en liten bebis kan växa så mkt på så kort tid. Sist vi såg han sov han som en stock hela kvällen lång och man fick knappt se småögonen på honom. Denna vända var det dock helt andra bullar då han i princip hela kvällen lång låg och smålog, samt körde med ett hektiskt cyperspråk med armarna för att göra sig förstådd bland oss stora. Det blev mycket gravidprat med tanke på att dom precis blivet nyblivna föräldrar och det är så galet att tänka att jag och Daniel inom loppet av 6 månader kommer befinna sig i samma situation med en liten människa att ta hand om. Iiiiiii.... så konstigt!!! Är därför superglad att vi har Johnny och Ida då det kan vara mycket funderingar i huvudet som snurrar nu för tiden.

Här har vi tjejduon dvs Ida och Jag sommarfina och fräscha

Sen köpte jag denna söta uggla på Lagerhaus som Ida fick i födelsedagspresent. Jag blev faktiskt så himla kär i denna lilla filur att jag blev tvungen att köpa hem en likadan till oss :)

Och här har vi grabbduon dvs Daniel och Johnny som på denna bilden ser lite smått förfriskade ut då jag och syrran hittade dom ute på All stars uteservering i somras :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...