2011-02-12

10 år senare.

Ja just ja... jag glömde ju berätta sist då jag var på Maxi att jag förvånat hittade denna chokladbit på snaskhyllan. Det är nämligen så att denna chokladkaka har starka minnen hos mig och Rebban då detta var vår tröstmat medan vi bodde i London för 10 år sedan. En kaka som skapade mycket ångest och mycket lycka på samma gång. För min del var det kanske inte lika mycket kärlek så som rebban hade, för jag menar jag hade ju mina fyllda chokladcroissants istället haha. Ja jösses vad man svullade på allt onyttigt som man inte hade här hemma i Sverige. Tyvärr märker man att alla dessa onyttigheter så som Häägen Daze glass, Ben & Jerrys mm sakta men säkert skeppas över för att sätta klorna i oss nordbor.

Själv kommer jag faktiskt inte ihåg hur denna gobit smakade nu när jag tänker efter och eftersom rädslan och ångesten fortfarande finns kvar då jag fick äta yoghurt dag ut och dag in för att komma i form inför hemfärd till Sverige sist avstod jag faktiskt att köpa en ( iaf denna gång )

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tjo!
Var graviditeten planerad?

Natalie sa...

Nja.. det var väl mera som en trisslott dvs Plötsligt händer det :)

Rebecca Jansson sa...

Alltså dubbeldecker! Herregud!

Natalie sa...

Hahah jag vet rebban det där är ju dina bästa kompisar/fiender som ligger där och ropar efter dig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...