2011-02-27

Leia Eva Christina

Igår fick jag den trevliga äran att närvara på lilla Leias namnceremoni hemma hos Rebecca och Andre. Så för ovanlighetens skull piffade jag till mig lite extra och tog med mig lite paket och ett glatt humör för att joina kalaset :)

Här ser vi ett utav paketen nämligen en supersöt jordgubbsmössa som jag tyckte skulle passa perfekt till Leias härliga frilla

Sen bjöds det på galet mycket fika i form av både hembakade tårtor och bullar och gissa vem som gick ALL IN på festligheterna mån tro....

Så här söt inbjudan möttes jag utav då posten trillade in i lägenheten för några veckor sen

Och här har vi svaret på dagens bull/kakmonster som i princip lyckades få i sig utav alla sorter som fikabordet erbjöd :)

Här har vi sen det andra paketet som var en supersöt vårjacka som förhoppningvis ska komma väl till användning så fort den efterlängtade solen börjar titta fram.

Och här har vi hela familjen samlad med en stolt mamma och pappa på vardera sida om dagens största charmtroll...

dvs Leia.

2 kommentarer:

Rebecca Jansson sa...

Vi kan inte sluta ta på henne jordgubbsmössan. Hon är så sjukt söt i den! Och jackan passade perfekt! Tack fina du!! Pussar och kramar från osss!

Natalie sa...

Men så bra att jackan oxå funka med strl. Är ju helt lost på den fronten fortfarande och måste nog ta mig en snabbkurs :) Sen ser jag framemot att se Leia springa omkring bland buskarna i sommar som en jätte jordgubbe hihi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...