2011-02-14

In the name of Love!!

Weeeeiiiii idag är det Alla Hjärtans Dag och jag känner mig som en liten unge på julafton! För är det något jag älskar så är det att fira. Själv är jag ledig idag vilket betyder att jag först tänkte dra av ett litet städryck och sen packa väskan inför morgondagens flygtur till syrran i sthlm. Efter detta blir det till att klä på sig för en frisk promenad i kylan och sen en snabb vända på stan. Dagens kvällsschema är ännu inte spikat än men det lär garanterat bli en romantisk middag för två, vilket jag ser framemot :) Åhhh... det finns inge mysigare än att bara få rå om varandra lite extra en dag som denna och eftersom jag känner mig extra kramsjuk längtar jag som bara den tills Daniel jobbat klart och kan komma hem så jag kan avreagera mig lite.

Här ser vi en härlig blid från förra årets alla hjärtans dag som vi firade i Thailand. Och att Thailändarna är pyssliga utav sig får vi ännu ett kreativt bevis på här då det hade pyntats på för fullt för en dag som denna :)


Men se till nu att ha en riktigt mysig dag allesammans så lär jag komma med mera update om hur dagens firande gick till lite senare. P & K på er!!



2 kommentarer:

Anonym sa...

hej! jag har en bloppis där jag säljer massvis med kläder, skor & väskor, just nu vill jag bli av med allt så fort som möjligt & därför kan ni själva komma med rimliga bud om priset inte passar, hoppas att du/ni hittar någonting nu & att det passar, annars får jag be om ursäkt för kommentaren & önska dig/er en god fortsättning
http://saale.blogg.se

OBS!! SÄLJER ÄVEN LÖSHÅR!!

Natalie sa...

Tack för inbjudan som jag absolut ska ta och kolla in :) Lycka till med försäljningen och tack för din kommentar och besök här på bloggen.

Rock N Roll / N

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...