2011-02-22

Mini Me

Idag bjuder jag på denna lilla bild som i vanliga fall står på Daniels sängbord. Här ser ni mig som en liten skit med glajjerna på sniskan i min favo t-shirt med katten Sylvester och en massa glittriga såpbubblor på. Diggar även hockeyfrillan haha och sen vet jag inte om jag bara leker med degen eller om jag kanske stoppar lite i munnen när igen tittar, vilket inte skulle förvåna mig :)


Nu på måndag är det äntligen dags för ultraljud och man är både förväntansfull, spänd och lite smånervös för vad vi kommer att få se. Kanske att det äntligen går upp ett ljus för min del då att jag faktiskt väntar barn, vilket fortfarande känns rätt overkligt. Vi har ju även bestämt oss för att inte ta reda på vilket kön barnet kommer ha utan vill hellre spara den överraskningen till förlossningsdagen i sommar. Jag lär väl återkomma med update om hur dagen gick.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...