2011-02-09

Mot oändligheten och vidare.....

I nästa vecka på tisdag packar jag väskan för en tripp ner till storstan dvs Stockholm! Där ska jag äntligen hälsa på syrran i några dagar för att se hur hon lever, jobbar och bor. Så klart står shopping på schemat men sen ska vi även leka turister och gå på museum mm. Ahhhh... det ska bli så härligt att resa lite även om det bara är inrikes denna vända. Sista trippen till Stockholm var i somras och den resan var super med allt vad den innehöll dvs Grönan, Allsång på Skansen, Hotellfrukost, Trevligt sällskap i form av Kristina och Oskar, Långa strandpromenader, Härligt sommarväder, Galet goda Swedish Meatballs, Mysig båtfärd mm. Så det blir till att verkligen ladda kameran och peppra med bilder så ni får en bra uppdate

Här sitter jag och tittar ut på Stureplan från fönstret på mitt favorit hotellrum på Kung Karl. Hit lär jag garanterat återvända då det är dags för nästa sthlms-tripp tillsammans med Daniel som som sällskap. Denna vända blir dock killfri ( beroende på vad som befinner sig i magen förstås) så jag och syrran kan härja fritt och dra av en massa internskämt mm :) Iiiiiii...så skojsigt det kommer bli :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...