2011-02-24

Mitt nya favolinne

Titta så snyggt detta linne från Acne är :) Själv har jag verkligen snålat med ego shopping dom senaste månaderna ( och då menar jag verkligen snålat ) Men kunde inte motstå denna heting då jag köpte den på jobbet i veckan och är galet nöjd med mitt nya plagg. Nu har jag iofs en rätt fladdrig tröja men tyvärr har jag fortfarande ingen direkt bulle att visa upp än :( Men som sagt den lär väl dyka upp sakta men säkert och då kommer jag ångra att jag en tänkt tanken att jag en gång önskat mig en stor gravidmage att bära runt på. Såg annars ett förlossningsprogram på TV igår och aj aj aj aj aj vad det triggade igång jobbiga känslor. Nää det blir helt enkelt att gå på plan B att verkligen förtränga att detta barn måste komma ut en dag. Och sen när den dagen väl inträffar låta Daniel ta över ansvaret att föda åt mig.
Ahhhh....grym plan måste jag faktiskt säga :)



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...