2011-01-30

Im living around rockstars!!!

Men titta så coolt syrrans nya hårfärg blev!!! Riktigt riktigt schysst måste jag verkligen säga! Nu i februari hade jag även tänkt åka ner till sthlm för att hälsa på henne en svänga, vilket jag längtar galet mkt till. Om det blir det som jag har planerat så flyger jag nog ner vid alla hjärtans dag för lite extra kvalitetstid. En annan rätt häftig grej är att storebror min har åkt iväg på Europa turné med hans band The Crystal Caravan. Så det är med stor spänning att se vilken respons dom får på bortaplan. Man kommer även inom kort kunna följa deras musikresa via en blogg på VK som jag lovar att länka upp inom kort!

Nää nu är jag helt slut efter att ha rensat ur garderoben i flera timmar. Det blir därför att lägga sig till rätta i sängen och slänga på en bra rulle lr nått. Ha det toppen gott folk!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...