2011-01-02

Inte skriver du breve!!!!

Innan jul drog jag av en fet beställning från Ginza för att handla hem lite julklappar. Daniel fick bla The Sounds andra album som vi saknar i kollektionen. Sen fick han även Markus Krunnegård och hans favisar Mando Diaos nya album. Så nu har vi plattor att lyssna på under kommande bilturer 2011. Själv köpte jag 5 myror boxen till mig själv då jag ÄLSKAR alla avsnitten. Så nu blir det till att gissa vilket djur som ska bort ur Latjolajbalådan då jag får en tråkig stund här framöver :)

Till syrran beställde jag även hem hela dvd boxen med alla Denver avsnitt. För er som inte känner till denna tecknade serie så har ni missat något i era barndomsår vill jag lova


Det blev även dessa nostalgiinspirerade t-shirts till både syrran och lillebrorsan

2 kommentarer:

Danne sa...

yeah, denver! tror jag har ett vhs (vintage) liggandes hos mamma o pappa :)

Natalie sa...

Men så kung!!! Denver på VHS är ju det bästa :) Har själv två st band som pappa köpte till oss då en videobutik sålde ut hela sitt lager. Nostalgi på hög nivå i klassisk 80-tals anda så in i nanting :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...