2011-01-28

Vi går mot ljusare tider!

Japp.. jag kunde inte hålla mig längre utan det blev en ny hårfärg. Jag som hade tänk försöka fortsätta vara brunett fram tills sommaren gick inte som planerat ( vilket jag nästan förstod ) Jag tycker faktiskt att jag lyckades hålla ut rätt länge med min bruna hårfärg och mitt kära hårsvall har nog aldrig mått så bra. Förutom detta har jag nu även hittat min framtida förlovningsring, weeeiiii :) Tyvärr skulle denna ring kosta ca 50 000 i äkta vara och därför får denna variant från Kicks för 99:- duga så länge. Tror dock att det kommer bli så att vi inväntar att verkligen införskaffa oss ringarna efter förlossningen då man annars bara kommer svälla upp innan och inte kunna bära ringen.


Hmm... vad har mer hänt i veckan?? Jo just ja jag var ju hos barnmorskan igen. Tyvärr var denna omgång rätt tråkig där vi återigen gick igenom några frågeformulär om levnadsvanor mm. Det blev även nya blodprover och jag fick veta att jag är blodgrupp A. Sen hade jag tydligen för lågt järnvärde vilket inte direkt förvånade mig. Så barnmorskan tyckte nu att jag skulle börja försöka ta järntabletter. Detta har jag inte kunnat ta innan då jag mått så illa utav dom. Tyvärr blev det samma resultat denna vända när jag började igen och igår var jag rätt dålig. Så det blir till att försöka få i mig järnrik mat istället. Kanske dags att börja knapra på den där påsen med torkade aprikoser som mamma tjatat på mig om att göra.

2 kommentarer:

Nellepelle sa...

Håret blev ju skitbra!! Tycker du ska ta en lite närmre bild på ringen så jag får se hur den ser ut :D

Natalie sa...

Thank u men ja det blev faktiskt rätt bra med tanke på att jag gjorde allt själv. Saknade dock din hjälp med slingdragandet. Men ska bli att ta en close up på ringen så du får se mitt 99 kr kap :) Kraaaam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...