2011-01-09

Mina golden ladies!

Förra veckan styrde jag Liv och Maria ihop en date på Waynes för att ta igen lite förlorad tid nu när man tyvärr inte får möjligheten att träffas lika ofta med tanke på att dessa två damer valt att plugga på annan ort här i vårt avlånga land. Jag är verkligen så glad att dessa två donnor seglat in i mitt liv och det var en galet trevlig stund vi fick tillsammans som innehöll både skratt och glädjetårar :) För min del blir det till att åka ner till sthlm snart för att hälsa på Liv i samband med att jag ska träffa syrran och se hur hon lever, jobbar och bor. Maria som tur var mellanlandar ju lite titt som tätt här hemma i Umeå så för våran del blir det till att dra av något party tillsammans inom kort! Men hur som haver och hur man än vänder på saken så träffas man alldeles för sällan då man tidigare var van att få ett dagligt utbyte av diverse intressanta samtalsämnen

Vi får se vad året 2011 har att erbjuda dessa två damer men jag tippar på ett mkt mkt ljust och fartfyllt år med massvis av skoj
<:-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...