2011-01-09

2010 / 2011


Detta nyår blev nog ett av dom lugnaste jag varit med om i mitt 28 åriga liv. Men bara för att det var lugnt var det betyder det inte att det var dåligt, utan precis tvärtom! Jag och Daniel hade nämligen dubbeldate med 3 rätters middag tillsammans med mamma och pappa ute i huset i Sävar. Middagen var galet god och sen blev det spännande jr-vm hockey match i samband med 12-slaget då småkronorna spöade äckliga Canada på straffar. Äntligen lite rättvisa i världen!!! Nyår blev iaf precis så som jag hade hoppats på dvs lugn och mysig med världens bästa föräldrar och pojkvän vid sin sida. Jag antar att detta är startskottet som man kan kalla Lugnet före stormen då det garanterat lär vara andra bullar nästa år vid den här tiden. Så det kanske är tur att man fick en lugn start 2011 så får vi se vad som händer här näst helt enkelt :)

Nyårsfin med rosett i håret fick duga detta år

Förätt i form av mumsig räkmacka

Och lilla mammsen hade dukat superfint som alltid

Sen hade pappa lagat kanske världens godaste kött i form av renstek som smalt i munnen

Här ser vi lite mera utav mammas nyårsdukning 2011

Världens finaste nyårskaramell dvs Daniel

Gott nytt år på er alla ni underbara människor som jag håller nära och kära för ni vet vilka ni är! Jag gissar på att 2011 blir ett galet bra år och jag lovar att inom kort proppa bloggen full med spännande happenings om vad som händer i mitt liv detta år!
Men tills dess får ni ha en galet bra start och god fortsättning!

2 kommentarer:

Franky sa...

Tänk dig den karamellen med lite chokladsås pa

Natalie sa...

Mmmmmm ja mumma så smaskigt :) Får pröva och återkomma med uppdate helt enkelt. Kraaam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...