2011-01-30

Who is it?

Nu i veckan har jag fått så himla fina gratulationer utav en massa nära och kära att jag ska bli mamma. Man blir så lycklig av fina små meddelande på facebook, bloggen, mobilen och när folk kommer förbi jobbet. Så tusen tack alla underbara människor i mitt liv! Tyvärr har jag än så länge inte så mkt att visa upp för folk som vill se magen och faktiskt förstå att jag har någon som bor där inne. För min del är ju detta helt overkligt och man undrar ju så in i norden vem det är som lever där inne. Jag har hunnit gå in i vecka 16 nu men ingen mage alls förutom att man känner sig uppsvälld så som om man hade druckit mycket läsk eller ätit ordentligt. Och med tanke på att jag haft en rätt jobbig start så har jag endast gått ner i vikt som jag nu måste försöka ta igen. Men med tanke på att bebisens första tid där inne fick leva på Verum drickyoughart då jag inte lyckades få i mig något annat så skulle jag inte bli förvånad om denna lilla filur tittar ut vid förlossningen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...