2010-09-29

Den bästa dagen!!!!

Åhhhhhhh...... vilken underbar födelsedag jag haft!!!! Det är ju så fantastiskt roligt att fylla år och jag skiter i att man i samband med det blir äldre för det är det värt :) Var ju ledig idag passande nog.Så min 28 års dag började med en ordentlig sovmorgon fram till kl 12 typ. Efter det kom Daniel hem på sin lunch med en massa överraskningar och födelsedagssång vilket fick mig att skutta upp i sängen piggare än någonsin och sen rullade dagen vidare med en massa fortsatta festligheter :)

Med födelsedagskronan på öppnades dagens frukost och lunch som vi högg in på

Jag ska bli gift, jag ska bli gift, jag ska bli gift!!!!!

Sen fick jag självklart massvis av fina paket från nära och kära som öppnades med stor glädje

Inte att förglömma alla fina kort som jag fick. Syrran slog även till på ett gäng pluspoäng då hon hade skickat grattiskort från sthlm med min favo på dvs svampbob

Tummen upp för denna goda chokladboll och...
världens godaste tårta som Daniel hade köpt hem till mig. Även massvis av pluspoäng till honom då han kan sin sak och köpte precis den sorten jag ÄLSKAR plus att jag fick äta upp hela rosen själv. Snacka om lyx!!

Jag fick även min underbara storebror på besök som ville gratta mig samt mumsa lite tårta :)

Sen öppnades det lite fler paket som bla innehöll...

biocheckar från morfar som alltid är en lika klockren present :) Men det bästa var nog faktiskt....

Det fina fina kortet som Daniel hade skrivet till mig och som gjorde mig både rörd och tårögd

Efter brorsan lilla besök dök även Rebban och lilla Leia upp som även dom ville gratta loss

Och som present fick jag en burk handplockade kantareller från Rebban och en bajsblöja av Leia :)
Senare på kvällen firade jag och Daniel stort med att jag fick välja valfri middag vilket blev ett klassiskt skråvmål på MAX!!

Det blev helt enkelt världens bästa födelsedag och jag vill tacka alla er underbara nära, kära familj och vänner som grattat mig på ett eller annat sätt idag. Puss!!!! Ni är underbara!!!
Sen vill jag bara säga Jag Älskar Dig Daniel du är bäst och förgyller alltid mina dagar på ett eller annat sätt. Ser framemot vår underbara lilla resa tillsammans i massor. Tusen tack!!!

Nää nu är det dags för skönhetssömn så man orkar med morgondagen nu när man blivet så gammal!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...