2010-09-20

Just smell me!

Weeiiii!!! I söndagsmorse vaknade jag upp lite smått bakis hemma i sängen med en alldeles nyhemkommen Daniel bredvid mig. Gissa om jag blev glad :) Med sig hem hade han även lite presenter i dom bästa former dvs vit toblerone och parfym! En riktigt bra kille den där Daniel alltså då det var sjukt gulligt och sjukt uppskattad. Parfymen som är min första riktiga märkes parfym luktade som en blandning av lyx och mamma :) Så den blir perfekt att spruta på sig då man vill känna sig lite extra glam glam :) Puss och tack älskling, du är bäst!!


Senare på söndagen var det dags för röstning där vi med bestämda steg tog oss till vallokalen på stadsbibblan där vi gjorde vår plikt som medborgare. Väl framme träffade vi Steve och storebrorsan Pierre eller.... :)

Kvällen avslutades ute i Sävar tillsammans med familjen där vi hade en mycket trevlig avskedsmiddag för Nelle. Finns ju inge bättre än mamma och pappas hemlagade mat ( Jo även Farmors, Mormors och Daniels föräldrars mat ligger riktigt högt på listan ) Efterrätten däremot stod jag och Daniel för då vi tidigare på dagen slevade ihop en mumsig morotskaka som gick åt utav bara den. Sen blev det valvaka resten av kvällen hemma i sängen för att försöka vila upp sig inför en ny vecka och ny riksdag!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...