2010-09-22

Himmel och pannkaka med sylt och rivna morötter!

I söndags kom ju Daniel hem efter sin Amsterdamtripp. Tyvärr hann han inte mer en landa innan han satt på planet för en 3 dagars jobbkurs i Göteborg. Så ensam hemma igen bjöd jag hem den bästa duon ever dvs Rebban och lilla Leia :) Det är oerhört fantastisk att se Rebban som supermom till världens sötaste och snällaste charmtroll. Självklart hade jag styrt upp gofika med hemlagad kladdkaka + bullar. Jag och Rebban som hör ihop lika mycket som Bill och Bull - Piff och Puff -Hink och Spade har på senare tid inte haft så mkt kvalitetstid ihop som man önskat. Man vill ju träffas oftare men sen kommer jobb, sambo, vardag och rebbans nya liv som mamma emellan vilket inte är så konstigt. Så även om man bor i samma stad kan det vara knepigt ibland att hitta tid att umgås. Detta är dock något vi nu insett att vi måste försöka ta tag i då man saknar varandras sällskap alldeles för mkt. Det var därför enormt härligt att ha henne på besök där allt kändes som vanligt igen.Precis så som det ska vara trots att en ny liten filur var med. Är väl lika bra att vänja lilla Leia med ordentligt tjejsnack då det lär bli mer av den sorten hehe :) Jag är iaf oerhört stolt och lycklig att jag har en sån fin vän som min älskade Rebecca. Sen är det ju även extra härligt att se en människa man älskar vara lycklig vilket det verkligen strålar om henne nu.

Rebecca och hennes nyavunna lilla familj :)

1 kommentar:

Rebecca Jansson sa...

Du är världens bästa! puss från Rebban

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...