2010-09-14

Mot nya äventyr!!!!

So long, ferwell, aufwedersehen, goodbye! Ja imorgon lämnar Daniel landet för en långweekend i Amsterdam med jobbet. Snyft snyft :( Red Light District here they come alltså haha!! Som tur var ska jag försöka spendera min tid flitigt med annat att tänka. Är ledig imorn så då blir det nog att dra iväg en svänga till Sävar för att kidnappa mina småsyskon så vi kan ha tv/filmkväll hemma hos mig.

Vet ej om ni hört denna nyhet än men Nelle ska ju flytta till storstan på måndag. Galet tänker jag. Underbart, tänker Nelle :) Så även om det känns sorgligt att hon lämnar oss är jag överlycklig för hennes skull när hon nu får chansen att leva livet där det händer lite saker. Blir till att spara ihop en resekassa mkt snart så man kan åka ner och hälsa på henne. Det roliga är dock att eftersom jag inte kommer att se henne under vardagarna vilket man annars aldrig gör heller känns det som om hon kommer finnas där hemma på Granstigen i hennes stökiga rum ( Dvs mitt gamla välstädade rum) sittandes 3 cm från hennes stora dataskräm och blippa på. Ja hon är verkligen bäst och kommer garanterat göra succé nere i sthlm våran lilla lilleskutt som hon är :)

Världens bästa!!!

2 kommentarer:

Designbyfranco.com sa...

Oh nej d e ju en sån där One Piece dräkt. Trodde inte de var på riktigt. Fick nå mail från dem.

Natalie sa...

Du kommer ångra dig inom kort och skaffa en ska du se. Det är ju det ultimata slappplagget att lira tv-spel i :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...