2010-09-17

Kvalitetstid på hög nivå

Nu när Daniel inte är hemma har jag haft finbesök utav världens bästa familj dvs min :) Vi rullade på under onsdagskvällen i klassisk Svensson anda med take home mat från Max E4:an ( Den bästa Max ) och DVD mys hemma i soffan. Mmmmm.... underbart!! Finns ju nästan inget bättre än att få umgås med sina älskade syskon, mami och papi på det sättet. Bara fina storebror som saknades ( och asse )

Filmvalet kvällen till ära blev The Lovely bones som jag redan hade sett men det hade inte någon annan i gänget. Detta gjorde mig sjukt peppad på att även dom skulle få se denna spännande rulle. Kvällen som ni förstår var hur mysig som helst och jag önskar att man kunde planera in lite fler såna. Men eftersom vi är en stor familj + att Nelleskräp tar sitt pick och pack ner till sthlm på måndag blir det svårare och svårare att få alla att samlas. Faan vad jag kommer sakna henne :(










Hon har ju tom fått agera Daniel stand in där hon legat helt utslagen i sängen på hans sida då jag vaknat upp på morgonkvisten. Kommer iofs inte sakna hennes nattpuffande snarkningar haha :) Blir till att ta sista middagen innan flytt på söndag vilket jag längtar till då även Danneboy ska få vara med, weiiiiii :) För är det någon jag saknar galet mkt är det mitt storskräp som är ute på äventyr.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...