2010-09-03

ÄNTLIGEN!!

Kan det vara sant.... Ja det kan det! Vi har efter 3 års tid med gemensam lya stått utan någon vettig tv-bänks möbel men nu verkar det ÄNTLIGEN som om vi har hittat en. Hurrayyyy!! Det roliga är att den första möbeln som vi köpte ihop var en 46 tums flatscreen som sen dess inte haft någon vettig kompis att bo på. Så man kan väl säga som så att det var väl på tiden att vi skulle hitta en. Så nu i onsdags tog jag en tripp med bilen ut till Griba möbler ( som jag nu hittar till efter förra gångens vilse i pannkakan tur med syrran ) och där var den!!!


TV- bänken ser precis ut så som på den första bilden dvs den i valnöt. Sen beror det ju på hur man placerar och kombinerar den. Det viktiga är att det är mkt förvaring och bra höjd på bänken dvs inte för låg för min smak och inte för hög för Daniels smak. Jag har iaf reserverat den till imorn då Daniel ska dit och kolla in den också för att sen köra hem den medan jag jobbar. Så det blir spännande spännande att se om vi imorgon vid den här tiden är tv-bänks ägare :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...