2010-09-15

Bling bling!

Blev bara tvungen att knäppa några kort på dessa snygga smycken som vi fått in på Kii nyligen. Hon som tillverkat dessa godbitar heter Lotta Djossou och hon har verkligen lyckats fånga den där vintagelooken som är så het just nu. Riktigt riktigt fina alltså och jag älskar att hon plockat sin inspiration från naturen. Hela kollektionen som vi fått in är superfin men varianterna på bilderna nedan måste jag faktiskt säga är mina personliga favoriter.

Tuffa örhängen som även passar att använda bara ett för sig om man så önskar

Åhhh... detta läckra armband vill jag bara ha!!!! Sen tycker jag att ringen till blir en så himla snygg kombination tillsammans. Ett måste att lägga upp på önskelistan helt enkelt!

Riktigt riktigt tuff ring som ska likna ett par vingar som slingrar sig runt fingret.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...