2010-09-26

My old boys!

Nu helgen firar mitt gamla jobb D & D 2 år vilket jag så klart inte ville missa utan passade därför på att hälsa på en svänga. På plats var det sjukt konstigt att komma dit som kund och inte som en utav personalen som det tidigare alltid varit. Kan dock inte klaga att jag är på den andra sidan av disken nuförtiden då jag stormtrivs på mitt nya jobb. Men det är oerhört kul att få träffa mina gamla arbetskompisar från förr igen och jag saknar så klart hela gänget i massor. Sen sist jag lämnade bygget har det hänt en hel del nytt i butiken där bla Frank målat en helt fantastisk vägg nere vid jeansen. Han är allt bra duktigt den där karln alltså. Jag hann även med att krama om både Carina och jeans Danne men sen var det full rulle med att faktiskt försöka hinna med att kolla in alla nya kläder :)

Sä här kunde det se ut back in the days då jag fanns tillgänglig att haffa som personal shopper

The artist and his fabolus art.

Lite galnare och lite mer frispråkiga dvs den gamla jeanstrion Franco, jag och Danne :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...