2010-09-03

Have you seen the muffinman???

Ikväll blir det fotboll och tv-soffan. Tanken var till en början att äta födelsedagsmiddag ute i Sävar men no no det blev inställt då Challeman lyckats dra på sig magsjuka :( Inte så mojsigt tyckte vi och framför allt inget vi ville ta del utav. Så vi fick helt enkelt ställa in kalaset i sista sekund och ta det en annan gång. Det knepiga är bara vad jag ska göra med alla cupcakes jag har i kylen som jag hade bakat som efterrätt till familjen??? Hmm.... får väl mumsa i sig några nu och sedan bjuda på lite mumsigt lördagsfika på jobbet imorn. Cupcakesen blev iaf sjukt goda vilket jag egentligen har Daniels mamma att tacka för då jag gjorde dom på hennes morotskake recept. För det finns ingen i hela världen som bakar morotskaka godare än henne vill jag lova.


Har annars haft en bra vecka med massvis av snygga höstplagg som landat i butiken och har jobbat på för fullt. En annan sak som är säkert är att tiden går galet snabbt och det är nästan konstigt att det redan är fredag och helg igen :) Mer som hänt är att mina underbara syskon Challe och Nelle återvänt från deras Europaturne. Är helt galet vad mkt dom fått vara med om och blir riktigt avis då jag tänker på det. Arrrrgggghhh!! Fick även veta i veckan att vi inte kommer bli några miljonärer då Antikrundan var i stan och spelade in nya avsnitt. Syskonen var så klart på plats, tv-kåta som dom är haha. Men med sig hade dom faktiskt en gammal radio och en tavla som skulle kunna ha varit något extra. Men nej nej den turen hade vi inte så klart då båda objekten hade värde noll haha. Så det blir väl till att köpa sig en triss och hoppas på att speldjävlarna kan bringa mera tur än ett par pladdrande antiknissar.

Näää gott folk nu ska det hejas på Zlatan och Co.
Så so long så länge

2 kommentarer:

Nelle sa...

haha men va? en radio? jasså hade vi med oss en sån, det va ju nått nytt!

Natalie sa...

Haha men vad var det då?? Evelina hade ju med sig en sån lr?? haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...