2010-10-04

DD Reunion

I lördags mina damer och herrar hade vi efterlängtad DD fest med gamla gänget hemma hos mig. Det var sjukt kul att träffa mina gamla fina arbetskollegor igen och som jag redan innan förstod blev det en galet trevlig kväll inomhus och ute på Rex. Denna gång var kameran ordentligt laddad så det pepprades på rätt bra under kvällens gång vilket ni ser resultat utav här nedan.

Teamwork i drinktömning a la Natalie och Amanda

Hey oh Let´s Go!!!

Looking good! Looking really good!!

Jag och Freddan going wild and crazy on the dancefloor

Danne the man in action

Jag och Sundsvalls nya pudding nr.1

Jag och The Godfather himself

Les triplettes de Rex!

Jag och min älskade Frank the tank

Här ser vi kvällens lamkött Alexander och Danne!!

Maaa maaa ppppoker face!!!

Freddan ser iaf ut att trivas som fisken i vattnet

Balkongmys!

And in the left corner we have Benji the man!

WOOP WOOP!!

Här ser vi tjejversionen av dom tre musketörerna

Världens hetaste Carina med en leopardtämjare vid sin sida

Vassst kan det vara???

Jultomten och Maria Montazamis okända tvillingsyster var även förbi och lämnade lite fina paket till födelsedagsbarnet

Här ser vi en D&D trio som var med från starten 2008, de ni!!

Jaa vad ska man säga.... klockrena bilder och en klockren kväll. Ni är underbara!! Bara en fråga återstår... när ska vi köra nästa omgång ;)

1 kommentar:

Designbyfranco.com sa...

Men du då! Allra bästaste Nattis!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...