2010-10-31

Vad är det här för nötter?? Del 1

Igår var det exakt 1 år sedan Rebban tog sitt sista vinglas då hon fick veta att hon väntade barn. Igår 1 år senare var det alltså dags för en mkt mkt kär reunion då mamma rebban hade lämnat Leia hemma med Andre för en galen utekväll med alkoholhalt i blodet. Kvällen var underbar på alla sätt och vis då det blev mkt skratt i vanlig Bill och Bull anda.

Vi kröp in i våra pälsar och tog på oss klackisarna för att sen ta Dannetaxi ner till schtaaan där kvällens partajande fortsatte

Vi bestämde oss för Allstar dvs vårt tidigare andra hem året 2005 och möttes utav självaste Darth Vader

På plats hittade vi även denna coola donna och...

min gamla Emanuel som jag kunde berätta gamla Sävar/Täfteå historier från förr med

Efter det dök även Rollne upp och drog igång kvällens tequila race som garanterat är orsaken att jag mår som FAN idag

Kvällen till ära fattade jag inte heller hur man skulle dricka som vi har bildbevis på här då jag tar citronen innan jag shottar tequilan vilket är ett mysterium haha. WHY WHY??

Alla var iaf mkt glada att var kära rebbis var med ut

T.o.m Jacob var så glad att han drog av sjörövarminen. Arrrrrgggghhhh!!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...