2010-10-21

One night in hell!!

I tisdags var ingen trevlig dag direkt!!! Vaknade tidigt på morgonen med magont, illamående och yrsel. Resten av dagen spenderades ungefär så här... fosterställning på badrumsgolvet, fosterställning på sovrumsgolvet och sedan resten av dagen i sängen. HUVA!!!! När man mår så där dåligt och man skulle få alternativet att trycka på en knapp där det står Jag dör hellre så skulle man i panik nästan trycka alltså. Idag känns det betydligt bättre då illamåendet som är det värsta iaf försvunnit men jag känner mig trots allt inte hundra då man känner sig svag, trött och får återkommande magont stup i kvarten. Så just nu ligger jag här hemma i sängen och tycker smått synd om mig själv buuuhuuu!!

Jag har dock en plan i mitt huvud och det är att vara frisk och laddad till 1000 imorn. För jag tänker för guds skull inte missa årets modeshow som vi på Kii kommer styra upp med. Så det blir till att vila vila vila inför morgondagens stora happening som jag hoppas ni alla köpt biljetter till. Det kommer bli galet kul och massvis av shyssta outfits att spana på där uppe på catwalken.


Vill ni ha mer info om morgondagens modevsining kan ni klicka på bilden ovan eller denna länk.

2 kommentarer:

Ida sa...

Usch va ja tycker synd om dig...har starka minnen från i fredags då jag låg hela dan,(undra om det är nåt som går runt??)hoppas verkligen att du mår kanon imorrn till showen!!
Om vi inte hade åkt till malå för dop så hade jag köpt biljett,hade varit riktigt roligt att gå.
Lycka till o trevlig helg på er!
Kramar

Natalie sa...

Men tack sötis! Ja huva för magont det borde förintas för alltid tycker jag. Mår iaf mkt bättre nu så jag hoppas att man slipper sånt på ett bra tag. Riktigt synd att ni inte kunde se showen men förhoppningsvis blir det nya Kii äventyr ni kan komma på :) Hoppas annars ni haft en mysig helg. Många många kramar på er

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...