2011-08-02

Vecka 41

Jag säger som fiskmåsen Måzart i filmen Den Lilla Sjöjungfrun INGENTING HÄNDER!!! Har gått över 4 dagar nu och det är inget nytt på fronten. Suck!! Börjar dock känna mig stor som ett hus då magen putar ut sjukt mycket känns det som. Har problem att ta mig upp från både soffa och säng, men med lite gung så går det tillslut. Ju fler timmar och dagar det går desto mer nyfiken och nervös hinner jag bli i väntan på den där inne drar igång något. Ajaa den kan ju inte bo där för evigt så någonting måste ju snart ta och börja hända. Den där inne verkar iaf ha fullt upp då den rullar runt och rör på sig riktigt mycket. Förhoppningsvis flyttstädar den. Men vad vet jag?? Det är bara till att fortsätta vänta!


Ja det är ingen dålig kula den där inne snickrat ihop vill jag lova. Var hos barnmorskan igår och hon sa att magen nu var fylld till max. Hon tippade även att bebisen skulle landa på runt 4kg så som den är nu. Så snälla snälla låt förlossningen komma igång då jag helst av allt inte vill att den ska bli nå större så länge den bor därinne nu.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...