2011-08-04

Tröstshoppat!

Idag drog jag av en svänga ner på stan ihopp om att en promenad ska rulla igång förlossningen. Har inte funkat tidigare och även inte denna gång och imorgon är det 1 vecka över tiden. Nedrans nedrans tjuriga unge som bor där inne alltså!!!


Jag passade iaf på att svänga förbi jobbet och säga hej samt kolla in alla höstnyheter som trillat in. Oj oj oj säger jag bara... riktigt farligt för plånkan då det fanns massvis av gobitar. Tanken var ju att jag skulle hälsa på Kii & Co tillsammans med en bebis denna vända. Men icke sa nicke och söta Lisa fick nöja sig med att hälsa på jättekulan istället medan jag fyndade hem ett par Acne kopior från Vila som jag tafsat på länge och som jag nu i min depression slog till på. Jag hittade även en jättefin tröja ( också från Vila ) som det stod Natalie på. Den funkar att ha på sig nu men kommer nog bli perfekt att använda som hösttröja. Och av alla plagg som hunnit komma in än så länge till butiken så ser hösten mycket mycket lovande ut :)


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...