2011-08-03

My precious!

Ja nu var det ju ett tag sedan vi förlovade oss men vi har ännu inte skaffat oss några ringar. Tills vidare har vi varsin fejk som vi bär på våra fingrar just nu men det är väl dags att ta tag i den där biten nu helt enkelt. Till Daniel har vi nog redan lyckats bestämma oss vad det ska bli för variant. Det kommer bli en enkel men rätt bred ring på 9mm i vitt guld. Inga konstigheter där inte då det är betydligt mycket svårare för min del att välja. Det är ju just det där om jag vill ha två ringar på fingret eller bara en som fortfarande är i-lands problemet. Den ring jag har på mig nu ser ut som ring nr1 på bilderna nedan och jag har hittat en liknande variant som jag är riktigt sugen på. Daniel tycker dock att jag ska ha två ringar dvs en nu när vi är förlovad som liknar hans och sen lägga till den där som jag just nu är sugen på den dagen vi gifter oss.



Har besökt butiken Guldsmedjan ett antal gånger nu utan att jag har lyckats komma fram till ett beslut. Så nu måste jag verkligen ta mig i kragen och bestämma mig. Ring nr.2 är ett annat alt som jag är sugen på att ha. Sen har vi ring nr.3 som jag också stått och tittat på som har lite blandade stenar i stort och smått. Det blir väl till att ta sig en ny tripp till Guldsmedjan för att göra tanterna där lite extra tokiga på mig då jag inte kan välja bort den ena eller det andra.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...