2011-08-15

Våran hjälte!


Vilken underbar pappa till lilla Harry jag har! Jag skickade iväg Daniel på uppdrag att åka och handla lite mat samt köpa en blöjhink så det inte ska behöva lukta surk här hemma, men förutom blöjhink och en matkasse kom han även hem med denna underbara bukett med rosor och världens finaste kort som innehöll så många fina ord att jag blev alldeles tårögd. Jag hoppas verkligen att lilla Harry tar efter Daniel så mycket som möjligt medan han växer upp och det ska bli spännande att se hur mkt Harry kommer likna sin kära pappa. Det är sen så himla härligt att se hur Daniels ögon riktigt lyser av lycka då han håller i eller tittar på våran lillkille så som han länge längtat efter att vi skulle skaffa barn. Så pussss på dig älskling du är fantastisk!!!



4 kommentarer:

Tina och Therese sa...

Vilken klippa du hittat. Ni är ju så otroligt fina alla 3! Sköt om er! Kram // Tessan

M sa...

Du förtjänar det bästa älskade vän! Jag är så glad för din skull och Daniels att ni har varandra :) Och Harry kommer bli världens finaste person, med er som föräldrar kan han inte bli annat. Vi får styra en fika snart, så jag får höra allt och se miraklet. Kram!

Daniel sa...

Så fina ord älsklingen min.
Du är världens finaste tjej och mamma.

Puss och kyss

Anonym sa...

Åhh, så rart gjort! Ni är så fina med varandra så det är inte klokt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...